HEZO 360 to unikalny pakiet usług wsparcia technicznego i serwisu logistycznego, dedykowany dla posiadaczy rozwiązań z serii FortiGate firmy Fortinet. Pierwsze z nich zapewniają pomoc w zakresie konfiguracji i użytkowania urządzeń FortiGate. Drugie gwarantują bardzo szybką wymianę oraz uruchomienie urządzeń w przypadku awarii. Usługi HEZO 360 są dostępne dla nowych i obecnych użytkowników wszystkich serii urządzeń tego producenta.
W jego skład wchodzą:
W przypadku wszystkich usług logistyki serwisowej czas reakcji wynosi maksymalnie 1 h.
Każde zgłoszenie serwisowe podlega weryfikacji, która polega na przeprowadzeniu wywiadu technicznego, przesłaniu logów lub wyników zaleconych testów HQIP urządzeń (w celu wyeliminowania problemów związanych z konfiguracją bądź oprogramowaniem). Wysyłka urządzeń dla usługi AHB 24x7xNBD jest realizowana tego samego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt), jeśli zgłoszenie zostanie przyjęte i potwierdzone do godziny 17:00. W pozostałych przypadkach wysyłka jest realizowana w kolejnym dniu roboczym. Każda przesyłka w ramach usługi ma nadany priorytet pilnego dostarczenia.
Advanced Hardware Backup - to usługa serwisowa, zapewniająca w przypadku awarii wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy. Urządzenie zastępcze jest dostarczane na miejsce za pośrednictwem kuriera lub - w przypadku wyższych opcji czasowych - dedykowanym transportem na terenie całego kraju.
Usługa | Przymowanie zgłoszeń | Obecność na miejscu (SOS) | Dostarczenie urządzenia (AHB) |
---|---|---|---|
8x5 NBD | W godzinach 9:00 - 17:00 w dni robocze (pon-pt) | następny dzień roboczy | następny dzień roboczy |
24x7xNBD | 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu | następny dzień roboczy | następny dzień roboczy |
24x7x8 | 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu | 8h | 8h |
Istnieje możliwość wyceny innych wariantów czasowych dla świadczonych usług zgodnie z potrzebami klienta, np.: 24x7x4.
Service On Site - to najbardziej zaawansowana usługa serwisowa, która w przypadku awarii zapewnia wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy. Usługa jest realizowana w miejscu instalacji urządzenia przez certyfikowanego inżyniera, który wykona demontaż uszkodzonego urządzenia, a następnie zamontuje, podłączy i uruchomi nowe oraz zainstaluje odpowiednią wersję OS wraz z ostatnią kopią konfiguracji, dostarczonej przez użytkownika.
Usługa | Przymowanie zgłoszeń | Obecność na miejscu (SOS) | Dostarczenie urządzenia (AHB) |
---|---|---|---|
8x5 NBD | W godzinach 9:00 - 17:00 w dni robocze (pon-pt) | następny dzień roboczy | następny dzień roboczy |
24x7xNBD | 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu | następny dzień roboczy | następny dzień roboczy |
24x7x8 | 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu | 8h | 8h |
Istnieje możliwość wyceny innych wariantów czasowych dla świadczonych usług zgodnie z potrzebami klienta, np.: 24x7x4.
Hezo Asistance to usługi wsparcia w konfiguracji rozwiązań Fortinet, rekonfiguracji oraz pomocy w sytuacjach, które wymagają zmian sieci lub dotyczą konfiguracji bezpieczeństwa w firmie.
Konfiguracja urządzeń ustalana jest w terminie dogodnym dla klienta i w ramach dostępności inżynierów (nie później niż 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia).
Usługi CARE i Basic umożliwiają maksymalnie 10 lub 5 zdalnych zmian w konfiguracji oraz maksymalnie do 10 porad w ciągu roku w ramach doradztwa i wsparcia technicznego.
Pełny zakres i lista czynności wykonywanych w ramach wdrożenia zawartego w usługach Care i Advanced dostępne są u Partnerów handlowych Exclusive Networks Poland.
Usługi HEZO Assistance są dostępne dla rozwiązań FortiGate, FortiMail, FortiAnalyzer i FortiManager oraz modeli w przedziale 20-200 niezależnie od ich generacji (serie A, B, C, D, E, F).
Usługa | Advanced | Care | Basic | One |
---|---|---|---|---|
Wsparcie 24x7 | • | |||
Wsparcie 8x5 | • | • | • | |
Czas reakcji | 1h | 4h | 4h | 4h |
Pomoc w prawidłowej i zgodnej z wymaganiami producenta rejestracji produktu | • | • | • | |
Pełna konfiguracja urządzenia w miejscu instalacji przez certyfikowanego inżyniera Fortinet zgodnie z wymaganiami użytkownika, najlepszymi praktykami i doświadczeniem inżynierów na podstawie szablonów i przeprowadzonych konsultacji | • | |||
Pełna zdalna konfiguracja urządzenia przez certyfikowanego inżyniera Fortinet zgodnie z wymaganiami użytkownika,najlepszymi praktykami i doświadczeniem inżynierów na podstawie szablonów i przeprowadzonych konsultacji | • | |||
Liczba rekonfiguracji urządzenia w związku ze zmianą środowiska lub wymagań klienta | brak ograniczeń | 10/rok | 5/rok | 1 |
Doradztwo w zakresie konfiguracji | brak ograniczeń | 10/rok | 5/rok | 1 |
Zdalne wsparcie telefoniczne zespołu certyfikowanych inżynierów | brak ograniczeń | 10/rok | 10/rok | 1 |
Pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych u producenta | • | • | • | • |
Pomoc w procesie realizacji naprawy i wymiany w ramach posiadanej gwarancji | • | • | • | • |
Dostępny okres wsparcia | 1 rok/3 lata | 1 rok/3 lata | 1 rok/3 lata | jednorazowe wsparcie |