Usługi HEZO Assistance All Care to pakiety usług wsparcia technicznego i serwisu logistycznego, dedykowane dla użytkowników rozwiązań WatchGuard.
Usługi wsparcia technicznego zapewniają pomoc w zakresie konfiguracji i użytkowania urządzeń platformy WatchGuard. Usługi logistyki serwisowej gwarantują bardzo szybką wymianę i uruchomienie urządzeń w przypadku awarii.
HEZO Assistance dostępne są dla obecnych, a także dla wcześniejszych serii urządzeń WatchGuard.
HEZO Assistance All Care dla rozwiązań WatchGuard to pakiet usług, w skład którego wchodzą:
Sposoby zgłaszania problemów:
Forma odpowiedzi:
Rodzaje zgłoszeń i czasy reakcji:
Pytanie
Zgłoszenie nie jest związane z występującym problemem eksploatacyjnym. Gwarantowany czas pierwszej reakcji ze strony myHEZO to 8h roboczych, następne działania w terminie dogodnym dla stron.
Problem niekrytyczny
Stwierdzony problem w funkcjonowaniu rozwiązania, zachowana zdolność działania, nie stwierdzono naruszenia poziomu bezpieczeństwa. Gwarantowany czas pierwszej reakcji: 4h, następnie komunikacja wzajemna z czasem reakcji partnera 4h.
Problem krytyczny
Naruszona zdolność działania lub poziom bezpieczeństwa. Gwarantowany czas pierwszej reakcji: 4h, następnie komunikacja wzajemna z czasem reakcji partnera 2h.
W przypadku niedotrzymania ze strony partnera czasu odpowiedzi priorytet ulega automatycznemu obniżeniu.
Zakres usług, wchodzących w skład instalacji i konfiguracji urządzenia:
Wymagania do realizacji usługi zdalnej konfiguracji urządzenia:
Usługa nie obejmuje:
Warunki i reżim świadczenia usług:
Okno zgłoszeń - czas, w którym są przyjmowane zgłoszenia serwisowe.
8x5 - oznacza możliwość zgłoszeń w trybie 8 godzin w ciągu dnia (od godz. 9:00 do 17:00), przez 5 dni roboczych w tygodniu (od poniedziałku do piątku), z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
24x7 – oznacza możliwość zgłoszeń przez 24 godziny w ciągu doby, przez 7 dni w tygodniu.
Czas dostawy - to czas, w jakim we wskazane miejsce jest dostarczony sprzęt docelowy lub zastępczy mierzony od momentu zaakceptowania zasadności zgłoszenia serwisowego.
NBD - dostawa sprzętu w następny dzień roboczy. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem kuriera.
8 h - dostawa sprzętu w ciągu 8 godziny od zatwierdzenia zgłoszenia
Czas reakcji - okres od chwili wysłania zgłoszenia serwisowego przez upoważnionego przedstawiciela użytkownika do momentu skontaktowania się inżyniera HEZO ze zgłaszającym, pod warunkiem, że okres ten mieści się w ramach godzin wykonywania usługi. Dla usług serwisowych myHEZO - czas reakcji zawsze wynosi nie więcej niż 1 godzinę.
Kanał zgłoszeniowy - możliwy sposób komunikacji z zespołem inżynierów HEZO, świadczących usługi serwisowe. Wszelkie zgłoszenia serwisowe należy kierować za pośrednictwem:Infolinia telefoniczna: 12 25 25 600
Portal internetowy: myHEZO.pl
e-mail: pomoc@myhezo.pl
Każde zgłoszenie serwisowe podlega weryfikacji usterki/uszkodzenia poprzez wywiad techniczny, wykonanie testów serwisowych i/lub przesłanie logów z urządzeń. Dopiero po weryfikacji zgłoszenia i potwierdzeniu jego zasadności następuje dostarczenie sprzętu zastępczego, zgodnie z powyższymi wytycznymi.
Do przyjęcia zgłoszenia konieczne jest podanie numeru seryjnego urządzenia, które uległo awarii oraz numeru umowy serwisowej.
W ramach usługi użytkownik zobowiązany jest odesłać uszkodzone urządzenie w ciągu 7 dni do zespołu HEZO lub bezpośrednio do producenta, na podstawie otrzymanego i z góry opłaconego listu przewozowego. Szczegóły przesyłki należy uzgodnić w ramach otwartego zgłoszenia serwisowego.
W przypadku eskalacji zgłoszenia prosimy o kontakt na adres: escalation@myhezo.pl lub telefonicznie pod numer tel. 12 25 25 502.
Pełny zakres i lista czynności wykonywanych w ramach wdrożenia zawartego w usługach HEZO dostępne są u partnerów handlowych Exclusive Networks Poland.
Usługi HEZO są świadczone przez Exclusive Networks Poland S.A. - autoryzowanego dystrybutora rozwiązań Watchguard w Polsce, zgodne z wymaganiami ISO 9001/2015 w zakresie usług serwisowych. Exclusive Networks Poland S.A. prowadzi sprzedaż produktów i usług wyłącznie przez sieć autoryzowanych partnerów na terenie CEE.